Met de VPKL-Online Portal kunnen wij op een praktische manier met u op digitale wijze gaan communiceren, bijvoorbeeld over de (digitale) afhandeling van te retourneren en te accorderen stukken. Komende tijd geeft de VPKL-Online Portal u ook de mogelijkheid om uw elektronisch dossier in te zien. Jaarrekeningen, aangiften, permanente stukken en arbeidscontracten kunnen met één simpele muisklik geraadpleegd worden.
Transparantie is één van de kernbegrippen van VPKL-Online. We willen u graag inzicht geven in wat we voor u doen en wat de status van de werkzaamheden is. Eén van de deelterreinen van onze dienstverlening waarbij dit nadrukkelijk speelt, is aangiftemanagement.
Vanzelfsprekend is de behandeling van uw fiscale aangiften bij VPKL Accountants & Adviseurs in goede handen, ook zonder online toepassingen. We zullen u altijd voorzien van de juiste overzichten en u tijdig informeren wanneer u actie moet ondernemen. Digitaal gaat dat zelfs nog sneller. Maar misschien heeft u ook wel eens behoefte aan informatie op tijden dat wij minder goed bereikbaar zijn. Of wilt u bijvoorbeeld terugkijken wat u het afgelopen jaar aan BTW heeft betaald, dan biedt VPKL-Online u deze mogelijkheden.
De VPKL-Online Portal biedt daarnaast het gemak van digitale ondertekening. Voortaan logt u in op uw VPKL-Online Portal en plaatst u met één simpele muisklik uw digitale handtekening.
Voor meer informatie over de mogelijkheden van onze online diensten kunt u contact opnemen met Rein Klomp.
Sneller en gemakkelijker communiceren, daar draait het allemaal om bij de VPKL-Online Portal!