Met de Basecone Workflow is dit verleden tijd. Digitaal toewijzen, goedkeuren, afkeuren en ook zorgen voor een snelle flow, dit is allemaal mogelijk met de nieuwe Basecone Workflow module. Hieronder zijn alle features opgenomen die in deze module zijn opgenomen.
Gemakkelijk uploaden
Lever alle facturen en documenten gemakkelijk en veilig aan. Overal en altijd. Gebruik de Basecone App, E-mail of 'drag-and-drop' u bestanden eenvoudig en snel in onze applicatie.
Splitsen en Samenvoegen
Het is niet nodig om uw documenten stuk-voor-stuk aan te leveren. Maak één grote stapel van uw facturen en documenten en upload deze naar Basecone. Gebruik de eenvoudige splits en/of samenvoeg optie in Basecone om de knippen en samen te voegen zoals u dat wenst. Vervolgens zijn direct alle documenten die zijn gesplitst geselecteerd en klaar om te taggen.
Autorisatoren toewijzen
In het validatie-scherm van Basecone is het mogelijk om tot drie autorisatoren toe te wijzen aan een document na het vastleggen van de transactie. Door het aanwijzen van één, twee of drie gebruikers die de factuur moeten beoordelen, bepaalt u tijdens het boeken de workflow die een factuur zal moeten volgen. Op deze manier wordt eerst de financiële verplichting vastgelegd in het boekhoudpakket en vervolgens zullen de aangewezen gebruikers actie moeten ondernemen.
Online Archief
Naast het verwerken van facturen biedt Basecone de mogelijkheid om documenten en facturen toe te voegen aan het Online Archief. Documenten en facturen zijn gemakkelijk te ordenen en terug te vinden. Zo heeft u uw ordners digital beschikbaar, waar dan ook en wanneer u maar wilt.
Beveiliging en Beschikbaarheid
Bij Basecone heeft de veiligheid van uw documenten en financiële informatie hoog in het vaandel staan. Naast de beveiliging speelt ook de betrouwbaarheid, en dus beschikbaarheid, een belangrijke rol. Tot slot is de systeemsnelheid een kritische factor die een rol speelt bij de tevredenheid van gebruikers. Basecone heeft de nodige maatregelen getroffen om uw data te beschermen.